Zimowa odsłona ogólnopolskiej kampanii Lecha Premium

Autor: pr 18 listopada 2015 14:35

Zimowa odsłona ogólnopolskiej kampanii Lecha Premium Fot. Kompania Piwowarska

W połowie listopada rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej i internetowej Lecha Premium. W sklepach natomiast będzie dostępna edycja limitowana puszki tej marki.

Po serii letnich przygód przyszedł czas na zimową wyprawę Leszka Chmielewskiego. Bardziej wymagającą, ale nie mniej tajemniczą. Nie do końca wiadomo dokąd udał się Leszek, jednak jak zwykle musiał się dobrze przygotować. Odzwierciedleniem jego przygotowań jest design limitowanych edycji puszki. Została ona zaprojektowana w dwóch wersjach: pierwszą „ubrano” w czapkę i szal, drugą - w kurtkę puchową. Oba wzory będą dostępne na terenie całego kraju do wy czerpania zapasów.

Zimowy spot reklamowy zachęca, by nie spędzać zimy w zaciszu domowego ogniska, tylko ruszyć w ślad za Leszkiem i dać się porwać przygodzie. Aktywacji marki w telewizji będą towarzyszyć działania digital (kampania VOD oraz na urządzeniach mobilnych), a także interaktywny konkurs na Facebooku: www.facebook.com/lech. Dodatkowo w wybranych sieciach handlowych pojawią się materiały POSM oraz zostaną przeprowadzone konkursy dla konsumentów. 

 Edycję limitowaną puszki zaprojektowała agencja Cztery Czwarte. Koncepcję spotu telewizyjnego przygotowało GPD Advertising, a wyprodukował go Platige Image. Za działania digital odpowiada agencja Lubię To Linked by Isobar. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Publicon.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane