Zimowy wariant marki Książęce promowany w telewizji

Autor: pr 24 listopada 2014 10:28

Zimowy wariant marki Książęce promowany w telewizji

21 listopada br. rozpocznie się telewizyjna kampania marki Książęce. Spoty promować będą całą kolekcję Książęce oraz piwo Chlebowo Miodowe, limitowaną, zimową edycję marki. Dla sezonowego wariantu Książęce przewidziano również wsparcie w kanale digital.

Spoty emitowane będą od 22 listopada do końca grudnia w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Film promowany będzie również w Internecie, w tym na Facebooku. W ramach wsparcia dla marki przewidziano również działania PR uwzględniające współpracę z blogosferą.

Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest Agencja S4 oraz Studio Filmowe Graffiti Films. Działania digital i social media prowadzi agencja Lubię to. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Działania PR zaplanowała i prowadzi agencja Rc2.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane