Zintegrowana akcja świąteczna marki Tymbark

dlahandlu.pl 16 grudnia 2014 12:24

Zintegrowana akcja świąteczna marki Tymbark

Kapsel, brand hero marki Tymbark, zostaje Świętym Mikołajem i zapuszcza najdłuższą brodę świata. Kampania obejmuje działania m. in. na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze. Za kreację odpowiada agencja Lemon Sky JWT.

Zintegrowana akcja świąteczna dla marki Tymbark ma miejsce w kilku kanałach social mediowych. Na Facebooku fani biorą udział w konkursie na brodatą kartkę świąteczną, kanał jest także hubem wszystkich działań. Ponadto, codziennie odbywają się konkursy na Twitterze oraz Instagramie - dzięki aktywnościom użytkowników na tych kanałach pod hashtagiem #TymbarkXmas - Kapslowi... rośnie broda w aplikacji facebookowej. Im dłuższa broda, tym ciekawsze nagrody zostaną rozdane w wielkim finale.

Każdego dnia jury wybiera najlepsze prace w konkursach i przyznaje nagrody. Akcja potrwa do 22 grudnia.

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11097

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane