PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Złote Tarasy z kampanią skierowaną do młodzieży

Autor: pr 18 września 2017 12:21

We wrześniu centrum handlowe Złote Tarasy pokaże w przestrzeni miejskiej modne propozycje na jesień/zimę oraz zaprosi wszystkich chętnych do wspólnej zabawy pełnej niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Aktywności są częścią jesiennej kampanii #wybieramzlote skierowanej do warszawskiej młodzieży.

Najnowszy projekt Złotych Tarasów pod hasłem #wybieramzlote skierowany jest do przedstawicieli pokolenia Z, czyli młodzieży w wieku gimnazjalnym i licealnym. Aby dotrzeć do nich, Złote Tarasy realizują kampanię łączącą dwa światy: online i offline. W przestrzeni miejskiej na młodych klientów czekać będą dwa amerykańskie szkolne autobusy oraz spontaniczne pokazy mody. Z kolei w mediach społecznościowych przeprowadzone zostaną konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Jednak to nie koniec atrakcji. Modowych porad w garderobie na kółkach udzielać będzie piosenkarka Honorata Skarbek.

Niestandardowa kampania rozpocznie się 15 września i będzie trwała do końca miesiąca. W tym czasie na ulicach Warszawy pojawią się modelki pomalowane na złoto oraz szkolne autobusy z logo Złotych Tarasów. Na czerwonym dywanie na ulicach Warszawy,
w rytm energicznej muzyki, modelki zaprezentują jesienne kolekcje takich marek jak: Forever21, NewLook czy Tezenis, które są zgodne z najnowszymi trendami.

Za realizację atrakcji w przestrzeni miejskiej odpowiada agencja Soluma Event, kreacją materiałów wizualnych zajęło się Testardo. Działania w social mediach koordynują wspólnie Testardo oraz Soluma Event.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane