ZM Henryk Kania: Wzrost przychodów dzięki współpracy z sieciami handlowymi

Autor: dlahandlu.pl 15 maja 2015 14:37

ZM Henryk Kania SA, producent wyrobów wędliniarskich i mięsnych, osiągnęła po I kwartale 2015 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 206,3 mln zł, co oznacza wzrost o około 27 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 8,76 mln zł i jest o 45,2 proc. wyższy niż przed rokiem. Spółka konsekwentnie realizuje strategię skoncentrowaną na podwojeniu w ciągu najbliższych trzech lat przychodów z prowadzonej działalności oraz długofalowej współpracy z czołowymi sieciami handlowymi w kraju.

- Wyniki finansowe osiągnięte po pierwszym kwartale 2015 roku potwierdzają silną pozycję ZM Henryk Kania SA na polskim rynku producentów przetworów mięsnych. Wzrost przychodów ze sprzedaży jest rezultatem systematycznie powiększającej się grupy odbiorców naszych wyrobów. Obserwujemy wzrost zainteresowania konsumentów wyrobami paczkowanymi i dlatego zakładamy stałe poszerzanie naszej oferty w tym zakresie – zarówno pod marką Henryk Kania, jak i Henryk Kania Maestro ­– powiedział Grzegorz Minczanowski, prezes zarządu ZM Henryk Kania.

Spółka konsekwentnie realizuje strategię skoncentrowaną na poszerzaniu asortymentu oferowanych produktów oraz długofalowej współpracy z czołowymi sieciami handlowymi w kraju, takimi jak m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Kaufland, Lidl, Makro, Real czy Żabka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane