REKLAMA
REKLAMA

ZM Henryk Kania: Wzrost przychodów dzięki współpracy z sieciami handlowymi

Autor: dlahandlu.pl 15 maja 2015 14:37

ZM Henryk Kania SA, producent wyrobów wędliniarskich i mięsnych, osiągnęła po I kwartale 2015 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 206,3 mln zł, co oznacza wzrost o około 27 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 8,76 mln zł i jest o 45,2 proc. wyższy niż przed rokiem. Spółka konsekwentnie realizuje strategię skoncentrowaną na podwojeniu w ciągu najbliższych trzech lat przychodów z prowadzonej działalności oraz długofalowej współpracy z czołowymi sieciami handlowymi w kraju.

REKLAMA

- Wyniki finansowe osiągnięte po pierwszym kwartale 2015 roku potwierdzają silną pozycję ZM Henryk Kania SA na polskim rynku producentów przetworów mięsnych. Wzrost przychodów ze sprzedaży jest rezultatem systematycznie powiększającej się grupy odbiorców naszych wyrobów. Obserwujemy wzrost zainteresowania konsumentów wyrobami paczkowanymi i dlatego zakładamy stałe poszerzanie naszej oferty w tym zakresie – zarówno pod marką Henryk Kania, jak i Henryk Kania Maestro ­– powiedział Grzegorz Minczanowski, prezes zarządu ZM Henryk Kania.

Spółka konsekwentnie realizuje strategię skoncentrowaną na poszerzaniu asortymentu oferowanych produktów oraz długofalowej współpracy z czołowymi sieciami handlowymi w kraju, takimi jak m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Kaufland, Lidl, Makro, Real czy Żabka.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA