ZM Kania inwestuje w kolejne kategorie wędlin paczkowanych

Autor: dlahandlu.pl 22 lipca 2015 12:03

Zakłady Mięsne Henryk Kania wprowadzają na rynek nowe linie produktów plastrowanych pod markami Henryk Kania oraz Henryk Kania Maestro.

W ich gamach można znaleźć kiełbasę krakowską, szynkę wędzoną, szynkę dojrzewającą, kiełbasę żywiecką, boczek faszerowany, szynkę mistrza masarskiego, polędwicę sopocką, szynkę konserwową, polędwicę łososiową, karczek ciemno wędzony, filet z kurczaka i filet z indyka. Nowe produkty Zakładów Mięsnych Henryk Kania powinny być dostępne we wszystkich sklepach je oferujących w trakcie najbliższych kilku tygodni.

W super- i hipermarketach rocznie sprzedaje się obecnie szacunkowo ponad 2,5 tys. ton wędlin paczkowanych o wartości przekraczającej 100 mln zł.

- Spodziewamy się długookresowego, istotnego trendu wzrostowego rynku wędlin paczkowanych w Polsce. Inwestycja w nowe, bardzo wydajne linie plastrujące i pakujące jest elementem naszej strategii rozwoju i budowy wartości dla akcjonariuszy. Zamierzamy podwoić przychody w zaledwie 4 lata, do roku 2018. Stawiamy zarówno na rynek krajowy, jak też na eksport – powiedział Grzegorz Minczanowski, Prezes Zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane