ZM Pekpol rozpoczyna kampanię dla Kabanosów ze spiżarni

Autor: pr 27 sierpnia 2014 11:08

ZM Pekpol rozpoczyna kampanię dla Kabanosów ze spiżarni

Zakłady Mięsne Pekpol rozpoczęły kampanię promocyjną pod hasłem: „Wgryź się w temat dobrej przekąski". Akcją objęte są produkty z linii „Kabanosy ze spiżarni".

Celem programu jest wsparcie sprzedaży produktu we wszystkich kanałach dystrybucji. Na działania składa się program promocyjno-sprzedażowy dla klientów detalicznych, materiały POS, degustacje oraz kampania outdoorowa.

„Kabanosy ze spiżarni" dostępne są w trzech smakach: klasycznym, z pieprzem i z chilli. Powstały z wysokiej jakości mięsa wieprzowego i nie zawierają fosforanów.

Działania promocyjne potrwają do pierwszej połowy listopada.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane