Zmiana stawki VAT to dla sieci handlowych koszty rzędu milionów zł

Autor: Rzeczpospolita 8 października 2010 09:21

Jak czytamy w Rzeczpospolitej, podniesienie VAT oznacza dla firm wiele dodatkowych kosztów - w przypadku największych sieci handlowych nawet 2 - 3 mln zł.

Supermarkety muszą przeprogramować tysiące kas oraz zmienić dziesiątki tysięcy etykiet w każdym sklepie na półkach. Wszystko 1 stycznia, który jest dniem ustawowo wolnym od pracy, dlatego trzeba będzie pracownikom zapłacić odpowiednio wyższe wynagrodzenie.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane