REKLAMA
REKLAMA

Zmiana ustawienia półek może zwiększyć sprzedaż sklepu nawet o 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 26 czerwca 2014 12:50

Zmiana ustawienia alejek, czy zmiana lokalizacji towarów, które co jakiś czas wprowadza każdy supermarket to zabieg, który potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o 30 procent. Wczoraj tu były słodycze, dzisiaj są alkohole. Żeby znaleźć słodycze, trzeba przejść kilka innych alejek, które dotychczas klient omijał. No, ale skoro już w nich jest, to czemu nie miałby skorzystać z oferty, które i tak będą dla niego nowością? W ten sposób kolejny produkt ląduje w koszyku - wyjaśnia Alicja Kalińska z SetPoint.

REKLAMA

Ważnym punktem w sklepach są regały przy stanowiskach kasowych, ponieważ generują aż 5 proc. całego obrotu. Znajdować się tam towary impulsowe, tj. takie, których zakupu nie planuje się Istnieje duże prawdopodobieństwo, że klient stojąc w kolejce skusi się na jakiś drobny smakołyk, mały napój czy gazetę. Ponadto, nudzące się dzieci, widząc ulubione słodycze mogą negocjować z rodzicami, by spełnili ich zachciankę.

  • klientka 2014-06-27 07:59:28

    Też nie znoszę zmian w ustawieniu towarow. Jstem poirytowana i niezadowolona, ze zakupyzajmua mi wiecej czasu niz dotychczas. Najczesciej konczy sie tym, ze kupuje mniej niz zwykle

  • bzdury 2014-06-26 15:02:52

    Po zmianie ustawień towarów zazwyczaj mniej kupuje w tym sklepie. Do czasu aż przyzwyczaję się do nowego ustawienia.

  • klient 2014-06-26 12:53:34

    kto placi za te bzdury ?zmiana ustawienia wkurza klientów

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA