Zmieniona Kropka TV sprzedała się w Biedronce w 314 tys. egzemplarzy

Autor: pr 14 sierpnia 2010 11:14

Jerenimo Martins, właściciel dyskontów Biedronka, przeprowadził zmianę pisma telewizyjnego "Kropka TV", które kieruje do swoich klientów. W ciągu tygodnia zostało sprzedanych 314 tys. egzemplarzy. Wydawcą "Kropki TV" jest agencja Concept Publishing Polska.

Magazyn z tygodnika telewizyjnego został przekształcony w poradnik, zawierajacy dodatek telewizyjny. Magazyn ukazuje się w nakładzie 450 tys. egzemplarzy, a nie 200-250 tys. jak dotychczas. W górę o 20 groszy poszła też cena tygodnika, który kosztuje teraz 1,69 zł i w całości dystrybuowany jest w sklepach sieci Biedronka. Objętość "Kropki TV" po zmianach wzrosła ze 100 do 132 stron
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • duke 2010-09-29 16:27:14

    Aaa i site jest nowy: www.kropkatv.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane