REKLAMA
REKLAMA

Zmieniona Kropka TV sprzedała się w Biedronce w 314 tys. egzemplarzy

Autor: pr 14 sierpnia 2010 11:14

Jerenimo Martins, właściciel dyskontów Biedronka, przeprowadził zmianę pisma telewizyjnego "Kropka TV", które kieruje do swoich klientów. W ciągu tygodnia zostało sprzedanych 314 tys. egzemplarzy. Wydawcą "Kropki TV" jest agencja Concept Publishing Polska.

REKLAMA
Magazyn z tygodnika telewizyjnego został przekształcony w poradnik, zawierajacy dodatek telewizyjny. Magazyn ukazuje się w nakładzie 450 tys. egzemplarzy, a nie 200-250 tys. jak dotychczas. W górę o 20 groszy poszła też cena tygodnika, który kosztuje teraz 1,69 zł i w całości dystrybuowany jest w sklepach sieci Biedronka. Objętość "Kropki TV" po zmianach wzrosła ze 100 do 132 stron
  • duke 2010-09-29 16:27:14

    Aaa i site jest nowy: www.kropkatv.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA