ZMW Kaminiarz: Współpraca z sieciami handlowymi wymaga elastyczności

www.portalspozywczy.pl 11 czerwca 2015 16:22

Dzięki współpracy z sieciami handlowymi pozyskujemy cenne informacje, jak zmieniają się oczekiwania konsumenta ostatecznego. Umiejętności sieci przyciągania dużej liczby klientów, analizy ich oczekiwań i kreowania nowej oferty są powszechnie znane. To wartość dodana tej współpracy - mówi Waldemar Szymczak dyrektor ds. sieci ZMW Kaminiarz.

W kanale nowoczesnym jesteśmy obecni od wielu lat - podkreśla Szymczak. - Ta współpraca ma swoją specyfikę i wymaga poza potencjałem produkcyjnym także elastyczności organizacyjnej. Sieci wiedzą czego chcą i potrzebują partnera, który poza elementem finansowym, sprosta również na etapie tworzenia oferty ściśle dopasowanej do formatu ich klienta i strategii sprzedażowej. Dziś mamy przetarte szlaki, a każda ze stron zna wartość drugiej – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane