PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Znaczenie hipermarketów w centrach handlowych spada

Property News 22 września 2017 11:05

W Polsce formuła handlu się zmienia. – Niektóre hipermarkety straciły, bo pojawiły się Żabki i Biedronki, które je podgryzają. Choć Auchan nadal utrzymuje formułę 10 tys. mkw., to jednak Carrefour i Tesco zmniejszają swoje powierzchnie. Znaczenie hipermarketów spada i będzie spadać – uważa Grzegorz Pękalski, prezes Retail Concept, firmy która zarządza obiektami handlowymi o wspólnej nazwie Karuzela.

Osiem lat temu mówiło się, że e-commerce jest istotnym zagrożeniem dla tradycyjnego handlu. Dzisiaj mamy omnichannel. Każda firma ma opcję robienia zakupów przez internet. W modzie rzadko kiedy ten sektor stanowi 10 proc. obrotów przedsiębiorstwa.

– Uspokaja nas też fakt, że nie jest to dużo tańszy kanał dystrybucji. Co prawda nie wymaga sklepów i płacenia czynszu, ale potrzebuje dostaw, magazynów i dużo silniejszego marketingu. Zatem koszty sprzedaży w internecie nie są sporo mniejsze niż w tradycyjnym handlu – wylicza Grzegorz Pękalski.

więcej na www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane