Znamy twórcę formatu drogerii Hebe

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 12 stycznia 2012 14:03

W celu wykreowania nowego formatu drogerii Hebe, Agencja WORK-ROOM Group opracowała kompleksowy branding, w celu zdefiniowania multisensoryki w percepcji całej marki. Nowa jakość oznaczeń dotyczy m.in.: wizji sklepu, dźwięków i zapachów oraz spójnej identyfikacji wizualnej.

Współpraca podmiotów wynikła w drodze przetargu na koncepcję identyfikacji drogerii.

Wdrożona strategia nowego formatu Hebe obejmuje poszczególne działy sklepu: beauty expert, home & life, hebe loves babies, Wine tea & coffee oraz aptekę, która należy do całego kompleksu. Dodatkowo innowacyjna koncepcja marki obejmuje również projekt wizualizacji zewnętrznej (witryny sklepowe) oraz wybranych elementów brandingowych znajdujących się na terenie sklepu. Za realizację koncepcji umeblowania sklepu oraz adaptacje wnętrz odpowiada firma architektoniczna New Store Europe Poland.

„Mazowiecka sieć drogerii Hebe ma zachowany jednolity i nowoczesny wygląd, wpisuje się w equity marki a swoim wnętrzem i eleganckim wyglądem przyciąga wielu klientów. W przygotowaniu kreacji postawiliśmy na świeżość i innowacyjność, stworzyliśmy design, który odzwierciedla jakość całego asortymenty drogerii" - powiedział Andrzej J. Horoch - Creative & Strategic Development Director, Agencja WORK - ROOM Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane