Znana sieć nawiązała współpracę z Netto

www.portalspozywczy.pl 20 czerwca 2014 12:37

Brytyjskie Sainsbury's powołało spółkę joint venture wspólnie z duńską siecią Netto, by móc rywalizować z szybko rozwijającymi się dyskontami takimi jak Aldi czy Lidl. Dzięki temu mariażowi jeszcze w tym roku na północy Anglii ma wystartować pierwszy sklep Netto przygotowany według nowego konceptu - informuje Kam City.

Zarówno Netto, jak i Sainsbury's zainwestują w spółkę joint venture po 12,5 mln funtów. Jak zapowiadają, na koniec 2015 r. w Wielkiej Brytanii ma działać 15 dyskontów Netto w nowym formacie. Obie sieci na razie nie zdradzają szczegółów konceptu. Wiadomo jedynie, że Netto zyska nowy, świeży wygląd.

Netto, które należy do grupy Dansk Supermarked, w 2010 r. roku wyszło z Wielkiej Brytanii, pozbywając się swoich 193 placówek na rzecz sieci Asda. W Polsce w ramach sieci Netto działają 322 sklepy. W 2013 r. Netto otworzyło w naszym kraju 38 sklepów, a w roku bieżącym sieć celuje w uruchomienie kolejnych 50 placówek. Docelowo na polskim rynku może działać ponad 1 tys. sklepów duńskiego

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • klient jeden 2014-06-20 15:01:23

    1000 netto 3000 biedronkuf, 1000 lidli 1000 entermarszow , ino klientów brak

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane