PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Znane osoby w ramach promocji tworzą puszki dla kawy Jacobs

Autor: dlahandlu.pl 30 stycznia 2013 09:20

Znane osoby w ramach promocji tworzą puszki dla kawy Jacobs

Pod hasłem „Artyści dla Jacobs" Kraft Foods Polska rozpoczął kampanię promocyjno-wizerunkową marki Jacobs Krönung z udziałem znanych osób. Trzy bliskie relacje w życiu prywatnym i zawodowym: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, Natalia i Paulina Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter zaprojektowały kolekcję puszek na kawę.

REKLAMA

„Stworzone z bliskości", ceramiczne puszki stały się głównym elementem kampanii. Aby je zdobyć, należy kupić łącznie 2kg kawy Jacobs, zachować puste opakowania i wymienić je na puszkę. W promocji biorą udział wyłącznie opakowania w polskiej wersji językowej zarówno w szacie regularnej, jak i promocyjnej, dystrybuowane przez Kraft Foods Polska S.A., czyli: Jacobs Krönung (mielona) 100g, 250g, 500g, Jacobs Krönung Espresso (mielona) 250g, Jacobs Krönung Espresso (ziarnista) 500g i Jacobs Krönung Night & Day (mielona) 250g.

Wymiany można dokonać w wybranym salonie prasowym Inmedio lub Relay na terenie całej Polski lub za pośrednictwem poczty. Do odbioru czeka 75 tys. puszek w trzech różnych wzorach, sygnowanych nazwiskami twórców. Akcja trwa do końca czerwca 2013 r. lub do wyczerpania zapasów.

Kampania promocyjna wsparta została zintegrowaną komunikacją ATL, BTL i on-line z udziałem artystów. Komunikacja ATL obejmuje reklamę w prasie kobiecej i lifestyle, na nośnikach outdoorowych oraz 3 spoty TV, każdy z inną parą gwiazd, emitowane bardzo szeroko, w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych.

 

 

W ramach komunikacji BTL na rynku pojawiły się opakowania promocyjne kawy mielonej Jacobs Krönung i Jacobs Krönung Espresso, a w sieciach handlowych i salonach prasowych materiały POS (plakaty, wobblery, lamy, standy, ekspozytory, ulotki). Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona internetowa www.jacobsart.pl. Banerowa kampania on-line realizowana jest we wszystkich ważniejszych serwisach internetowych (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl) i kieruje do strony promocyjnej.

  • Andrzej 2013-03-30 18:55:25

    Dobra kawa, firma też a taki numer robi. Już 3 razy próbowałem obebrać puszkę - bezskutecznie. Na e-maila wysłanego do firmy z podaniem adresu punktu w Kielcach po poniedziałkowych odwiedzinach dostaję ciekawą odpowiedź:

    "Witaj,

    Dziękujemy za przesłanie wiadomości. W salonach prasowych powinny być dostępne wszystkie modele puszek. Zapas puszek uzupełniany jest zawsze na początku każdego tygodnia trwania promocji.

    Przepraszamy za niedogodności. Prosimy o podanie adresów salonów, w których zabrakło puszek.

    Pozdrawiamy

    Zespół Jacobs Art"

  • Taxi-gsm 2013-01-30 13:53:02

    Pomysł dobry, wykonanie jak widać, ten sam styl widać "dobrą" rękę plastyka z Bożej łaski.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16533

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA