PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Znikają słodycze przy sklepowych kasach. Zmiany psują biznes producentom?

Autor: Puls Biznesu 29 września 2015 09:19

Do lutego przyszłego roku z sieci Morrisons w Wielkiej Brytanii znikną słodycze przy kasach. Ich miejsce zajmą zdrowe przekąski m.in. owoce i woda - informuje Puls Biznesu.

REKLAMA

Marek Przeździak, prezes Polbisco Polskiego Stowarzyszenia Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych jest zdania, że zmiany oferty przy kasach psują biznes producentom słodyczy. Ekspert przyznaje, że obawia się, że to nie jest kwestia troski o zdrowie, ale działań producentów przekąsek. Strefa kas to jedno z najbardziej atrakcyjnych miejsc dla produktów impulsowych, więc nie dziwi walka o nią.

Jak informuje Puls Biznesu choć działające w Polsce sieci akcji antysłodyczowych w takiej skali jak Brytyjczycy nie prowadzą, to jednak w kilku z nich w ramach „odpowiedzialności społecznej biznesu” prowadzone są akcje wspierające zdrowe żywienie najmłodszych. Michał Sikora, rzecznik Tesco zapewnia, że produkty dostępne na regałach przykasowych to zwykle takie, o których przypominamy sobie dopiero pod koniec zakupów — dlatego na półkach przy kasach znajdziemy baterie, gumy do żucia, napoje i drobne słodycze czy nawet szczoteczki do zębów. 

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA