Zniżki na piwo - najefektywniejszy sposób na przyciągnięcie klientów

Autor: pr 17 września 2015 14:56

Ze wszystkich produktów spożywczych, które konsumenci wyszukują na platformie  Tiendeo, napoje alkoholowe stanowią 45 proc. globalnych zapytań. W tej grupie głównym bohaterem jest piwo.

Tiendeo.pl - serwis oraz aplikacja gromadzące internetowe katalogi, kupony oraz oferty przedsiębiorców i sieci handlowych - przeprowadziło w roku 2015 badanie zwyczajów zakupowych w gospodarstwach domowych,wyszczególniając produkty najczęściej wyszukiwane i najczęściej oferowane we wszystkich krajach, w których strona jest obecna.

Średnio 33 proc. spośród użytkowników Tiendeo powtarza to wyszukiwanie każdego
miesiąca. Najczęściej wyszukiwane produkty wespół z alkoholem użytkownicy Tiendeo z całego świata wyszukują między innymi pieluchy (19 proc.) oraz oliwę z oliwek (7 proc.). Jest to spowodowane tym że, obok alkoholu, te produkty pojawiają się w bardzo wielu domach i są odpowiedzialne za
spory uszczerbek w portfelach konsumentów.

Pampers jest marką, która zdecydowanie dominuje w wyszukiwaniach użytkowników na całym świecie. Jest również liderem liczby wyszukiwań w kilku europejskich krajach, takich jak Wielka Brytania, Niemcy, Włochy i Francja. To także najpopularniejsza marka pieluch na listach zakupów w USA.
Huggies także cieszą się na świecie wysoką pozycją, lecz ich wpływy zogniskowane są bardziej w Ameryce Łacińskiej. Na przykład dla użytkowników w Meksyku i Chile to standardowa marka obecna na listach zakupów. Jednak w niektórych krajach, na przykład w Argentynie, marka ta dzieli najwyższe miejsce z Pampersem.
Dodot, trzecia największa światowa marka, jest silnie obecna w krajach południowej Europy. W Hiszpanii i Portugalii użytkownicy mają w zwyczaju wyszukiwać ją zdecydowanie częściej w stosunku do innych standardowych domowych zakupów.

Przedsiębiorcy są świadomi tego, jak ważne dla domowego budżetu są napoje alkoholowe, pieluchy i olej do smażenia. Zgodnie z danymi z Tiendeo, te trzy kategorie produktów zajmują tę samą pozycję w rankingach zainteresowań tak klientów, jak i samych sprzedawców. Alkohol oferowany jest w przypadku 74% wszystkich akcji promocyjnych, a za nim plasują się pieluchy (10%) i olej (9%).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane