ZPC Brześć zrobi marki własne dla dwóch kolejnych sieci handlowych

www.portalspozywczy.pl 21 sierpnia 2013 18:04

- W najbliższym czasie rozpoczniemy dostawy naszych produktów w markach własnych dwóch kolejnych sieci handlowych - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć. W chwili obecnej firma dostarcza już swoje produkty pod markami własnymi sieci Lewiatan i Polomarket.

Jak zapewnia dyrektor handlowy spółki, cały czas jest ona bardzo otwarta na produkcję marek własnych dla kolejnych sieci handlowych. Drążek podkreśla także, że zdecydowana większość eksportu firmy to również wysyłki towarów w markach własnych klientów.

Niedawno portfolio Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć poszerzyło się o ciastka francuskie z marmoladą o smaku malinowym oraz ciastko francuskie Palmiers, a już wkrótce firma zamierza dalej zwiększać swoją ofertę. Asortyment spółki ma się powiększyć o słomkę ptysiową z cynamonem.

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. ciasta ptysiowe, drożdżowe, kruche, babki i pierniki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane