REKLAMA
REKLAMA

ZPC Brześć zrobi marki własne dla dwóch kolejnych sieci handlowych

www.portalspozywczy.pl 21 sierpnia 2013 18:04

- W najbliższym czasie rozpoczniemy dostawy naszych produktów w markach własnych dwóch kolejnych sieci handlowych - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć. W chwili obecnej firma dostarcza już swoje produkty pod markami własnymi sieci Lewiatan i Polomarket.

REKLAMA
Jak zapewnia dyrektor handlowy spółki, cały czas jest ona bardzo otwarta na produkcję marek własnych dla kolejnych sieci handlowych. Drążek podkreśla także, że zdecydowana większość eksportu firmy to również wysyłki towarów w markach własnych klientów.

Niedawno portfolio Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć poszerzyło się o ciastka francuskie z marmoladą o smaku malinowym oraz ciastko francuskie Palmiers, a już wkrótce firma zamierza dalej zwiększać swoją ofertę. Asortyment spółki ma się powiększyć o słomkę ptysiową z cynamonem.

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. ciasta ptysiowe, drożdżowe, kruche, babki i pierniki.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA