ZPM Biernacki współpracuje z siecią Kaufland

Autor: dlahandlu.pl 14 listopada 2012 12:16

Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki podpisał umowę o współpracy z siecią sklepów Kaufland w Polsce. W ramach zawartej umowy - w ponad 150 marketach Kaufland - pojawiły się pierwsze produkty pod marką BeefMaster (rostbef surowo - wędzony i szynka wołowa).

- Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, sukcesywnie wprowadzamy nasze produkty do sieci handlowych w Polsce. W Polsce średnie spożycie wołowiny na jedną osobę wynosi około dwóch kilogramów. Dla porównania we Francji to czterdzieści kilogramów - mówi Tomasz Kubik, Prezes ZPM Biernacki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane