ZPM Henryk Kania podpisuje umowy z 4 sieciami handlowymi

Autor: portalspozywczy.pl 12 stycznia 2012 14:11

Środki inwestycyjne pozyskane z emisji obligacji pozwoliły nam w ciągu ostatnich trzech miesięcy podpisać umowy z kilkoma sieciami handlowymi - mówi Henryk Kania, prezes ZPM Henryk Kania. Ostatnie dwa miesiące oznaczały dla spółki podpisanie kontraktów z Biedronką, Eurocashem, Delikatesami Centrum (należącymi do Eurocash), siecią Polomarket oraz z Żabką.

Oprócz tego, produkty firmy można znaleźć w supermarketach Elea, Tesco, Realu, Netto, Billi, Lidlu, Carrefourze, Auchan i InterMarche. - Jesteśmy w trakcie realizacji dostaw do naszych nowych partnerów - mówi prezes zakładów mięsnych.

ZPM Henryk Kania pozyskały 20 mln zł z emisji dwuletnich obligacji zwykłych serii A i B. - Środki zostały przeznaczone m.in. na kampanie reklamowe ATL i BTL. Ujmując to bardziej szczegółowo, kampania telewizyjna realizowana była w listopadzie i na początku grudnia. Przede wszystkim miała za zadanie wypromować linię produktów „Polskie Snaki", ale także wzmocnić brand "ZPM Henryk Kania" - mówi prezes spółki 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane