REKLAMA
REKLAMA

ZPM Łukosz rozszerzają współpracę z dużymi sieciami handlowymi

Autor: portalspozywczy.pl 14 października 2010 11:22

Produkty Zakładów Przetwórstwa Mięsnego Łukosz od niedawna obecne są w Makro Cash & Carry. Ich sprzedaż testowana jest obecnie w dziewięciu halach. Na ten rynek firma weszła w listopadzie zeszłego roku. - Pierwsze działania skierowaliśmy do hipermarketów. W tej chwili mamy podpisane umowy z Tesco i Metro Group - mówi Edward Łukosz, prezes ZPM Łukosz.

REKLAMA
Prezes ZPM Łukosz ocenia, że jego firma ma dobrą markę w handlu tradycyjnym. - Teraz budujemy markę sieciową, gdzie jesteśmy mniej rozpoznawalni. Kreacja marki w handlu nowoczesnym to nie jest proces trwający pół roku czy nawet rok. To oczywiste, że tego typu działania będą trwać dłużej - tłumaczy Edward Łukosz.

Jeśli chodzi o supermarkety - zakłady są już w sieci E.Leclerc, Billa oraz w placówkach należących do grupy Netto. - Ostatnio weszliśmy także do sieci Intermarche z doskonałym wynikiem sprzedaży produktów panierowanych - dodaje prezes ZPM Łukosz. - W związku z tym, że za dwa miesiące będziemy mieć zatwierdzony system jakości IFS oraz BRS, będziemy mogli sfinalizować trwające już negocjacje z sieciami Lidl i Kaufland, które wymagają tego typu certyfikacji - zaznacza.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA