Żubr chce przedłużyć sezon piwny także na zimowe wieczory

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2013 11:52

Rozpoczyna się nowa, jesienna kampania piwa Żubr - drugiej marki piwnej w Polsce. Ogólnopolska kampania „Żubr idzie za Żubrem" startuje 14 października i potrwa do końca roku.

Spot reklamowy przedstawia mieszkańców puszczy oraz Żubra, który przypomina o naturalnej kolei rzeczy i zasłużonym wytchnieniu po ciężkim dniu pracy. Kampania ma na celu dotarcie do konsumenta poza tradycyjnym sezonem piwnym. Wówczas długie jesienno-zimowe wieczory w domowym zaciszu to dla konsumenta najczęstsze okoliczności picia piwa.
Reklama będzie emitowana w największych ogólnopolskich stacjach TV, takich jak:
Polsat, TVP, Discovery oraz pakiety TVN Niche, Polsat Niche, At Media i TVP Niche. 
Ponadto nowa kampania marki obejmuje działania w Internecie, reklamę prasową oraz materiały POS umieszczone w punktach sprzedaży zarówno w sklepach handlu tradycyjnego, jak i nowoczesnego.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane