'Życie ma smak' w kampanii Cisowianki Perlage

Autor: wirtiualnemedia.pl 2 lipca 2010 09:44

'Życie ma smak' w kampanii Cisowianki Perlage

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa wody Cisowianka Perlage - podały wirtualnemedia.pl.

45-sekundowy spot ma charakter wizerunkowy - nie tyle informuje o produkcie, ile podkreśla związane z nim pozytywne emocje. Przekaz „Życie ma smak" ma na celu wzmocnienie nowoczesnego, wielkomiejskiego wizerunku Cisowianki Perlage. W ramach obecnej akcji reklama jest emitowana w TVP, TVN, Polsacie, TV4, TVP Sport, TVP Kultura, TVN Style, TVN24, Polsacie News, Polsacie Cafe, Polsacie Play oraz innych kanałach tematycznych.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane