Żywiec Bock, Marcowe i Białe w kampanii telewizyjnej

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2014 12:20

Rusza kampania reklamowa marki Żywiec pod hasłem Najważniejsza decyzja w Twoim Żywcu. W najnowszym spocie, którego telewizyjna premiera odbędzie się 4 kwietnia, zaprezentowane zostaną wprowadzone na rynek w marcu warianty piwa Żywiec - Bock, Marcowe i Białe. Od 14 kwietnia nowo uwarzone piwa będą walczyć na stronie zywiec.com.pl o głosy konsumentów w ramach ogólnopolskiej akcji crowdsourcingowej - Wybory Żywieckie. Gatunek, który zostanie wskazany najwięcej razy, zostanie w sprzedaży na dobre.

Na potrzeby kampanii promującej Wybory Żywieckie przygotowana zostanie także reklama na nośniki OOH oraz kreacje prasowe i internetowe.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane