Żywiec filmami zachęca do zakupu piwa w promocyjnym opakowaniu

Autor: dlahandlu.pl 9 stycznia 2015 09:49

Grupa Żywiec przygotował kolekcję "101 filmów, które musisz zobaczyć", zachęcając w ten sposób do zakupu piwa w promocyjnym opakowaniu i obejrzenia filmu.

O nowej akcji informuje kampania reklamowa. Po wpisaniu kodu spod kapsla lub zawleczki piwa Żywiec na stronie 101filmow.pl można obejrzeć jeden ze 101 filmów, które w ramach akcji "Seans z Żywcem" przygotowała marka. Aktywacja umożliwia dostęp do kolekcji 101 filmów, które zostały podzielone na 15 kategorii tematycznych. Wśród nich dostępne są "Aż poleje się krew", "Ida", "Cztery pokoje", "Chłopaki nie płaczą", ale również ambitne europejskie kino, m.in. skandynawski hit "Polowanie" oraz "Jabłko Adama". Akcja, która potrwa do 28 lutego br., ma wsparcie w kanałach: ATL, BTL i PR.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane