REKLAMA
REKLAMA

Żywiec ogłasza konkurs na oryginalne i kreatywne przysłowia

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 8 marca 2012 14:28

Żywiec ogłasza konkurs na oryginalne i kreatywne przysłowia

Rozpoczyna się promocja konsumencka marki Żywiec. W konkursie "Pokaż język!" premiującym humor, żart językowy i zabawy słowem można wygrać cenne nagrody. Poszukiwane są oryginalne i kreatywne przysłowia, które mogą wejść do języka potocznego na miarę kultowego zwrotu "prawie robi wielką różnicę".

REKLAMA
Z początkiem marca br. w sprzedaży pojawiły się nowe opakowania piwa Żywiec. Są one elementem projektu "Pokaż język!". Jego ideą jest zainspirowanie do pozytywnego myślenia o języku polskim i wprowadzenie większej kreatywności w zwrotach i przysłowiach potocznie znanych. W konkursie liczyć się będzie nietuzinkowe podejście do tematu i wyobraźnia językowa.

Nad wysokiej jakości materiałem czuwać będzie jury złożone z osób, na co dzień „pracujących językiem i słowem". Twórczość oceniać będą: raper AbradAb, aktor Maciej Stuhr i muzyk Fisz. Najlepsi zdaniem jurorów uczestnicy konkursu otrzymają cenne nagrody: "tekst dnia" będzie premiowany iPadem, kolejne 10 wyróżnionych osób otrzyma bon pieniężny o wartości 100 zł. Raz w tygodniu będzie przyznawana nagroda główna - najlepszy tekst zostanie zilustrowany przez Marka Raczkowskiego a następnie opublikowany w mediach. Dodatkowo zwycięzca otrzyma także premię pieniężną w wysokości 20 000 zł.

Promocja marki Żywiec w miejscach sprzedaży będzie silnie wspierana materiałami tożsamymi z ideą promocji. Zmieni się etykieta butelki i nadruk puszek - pojawią się specjalne hasła i zwroty np. Jak sobie nalejesz, tak się napijesz oraz informacje o zasadach konkursu, które można znaleźć na stronie www.zywiec.com.pl. Będą również nowe opakowania zbiorcze i specjalne ekspozycje sprzedaży. Dodatkowo pojawią się także inne wyróżniki promocji np.: zawieszki, naklejki na lodówkę, cenówki, listwy półkowe, plakaty, naklejki na ladę i shelfstoppery. Wszystkie materiały charakteryzują się spójnością i wysoką kreatywnością, dzięki której konsumenci otrzymują inspirację do wzięcia udziału w konkursie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA