REKLAMA
REKLAMA

Żywiec prezentuje historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej w nowym spocie

Autor: pr 2 marca 2015 11:48

Żywiec prezentuje historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej w nowym spocie

W swoim najnowszym spocie reklamowym, stworzonym we współpracy z działem Brand Partnership Discovery Media, Żywiec przybliża konsumentom sylwetki twórców Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej i ich idee.

REKLAMA

- Założenie browaru było spełnieniem marzeń arcyksięcia Albrechta Fryderyka Habsburga, a jego ambicją warzenie doskonałego piwa. W tym celu zatrudnił najlepszych ówczesnych browarników - mistrzów z Cieszyna, Czech i Austrii. Każdego z nich wyróżniało znawstwo i odwaga w zgłębianiu piwnych tajemnic. W ten sposób narodziła się Żywiecka Szkoła Piwowarska, u podstaw której leży dążenie do osiągnięcia najwyższej jakości warzonego piwa oraz rozwój nowych gatunków. Dzięki temu pod koniec XIX wieku produkowano w Żywcu nie tylko jasnego lagera, ale także portera, bocka czy piwo marcowe - opisuje marka.

- Sukces Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej opiera się nie tylko na poszanowaniu tradycji browarniczej i stałym dążeniu do podnoszenia jakości. Kluczem do niego jest również poszukiwanie i rozwój innowacyjnych pomysłów, co stale w Żywcu robimy. W końcu w ślad za zmieniającym się światem, zmieniać się musi sama Szkoła - mówi Tomasz Hadam, Brand Manager marki Żywiec.

Pierwszy z trzech filmów, opowiadających o piwnym dziedzictwie Żywca, został wyemitowany 3 października 2014 r. Najnowsza kreacja w wersji 30" będzie emitowana od 2 marca w najważniejszych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, natomiast rozbudowany 60" spot, zostanie pokazany na kanałach z portfolio Discovery Networks.
 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA