PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Żywiec rusza z nową kampanią internetową

Autor: pr 14 maja 2013 14:59

Żywiec rusza z nową kampanią internetową

14 maja Żywiec rusza z aktywacją konsumencką oraz innowacyjną kampanią internetową pod hasłem „Otwieracz Żywca".

W ramach nowych działań interaktywnych marka rozpoczyna akcję „Otwieracz Żywca". Składa się ona z dwóch odsłon: innowacyjnej kampanii internetowej oraz konkursu dla internautów realizowanego na profilu marki na Facebooku. Oba działania bazują na filmie, którego osią jest „Otwieracz" - urządzenie opierające się na idei tzw. maszyny Goldberga. Wprawienie jej w ruch rozpoczyna serię zdarzeń, z których każde kolejne jest wynikiem interakcji pomiędzy poszczególnymi elementami mechanizmu. Tworzenie jej pozwala wykazać się kreatywnością, inteligencją oraz precyzją. Zadaniem filmu jest pokazanie w pomysłowy i zabawny sposób, że na proste czynności, takie jak np. otwarcie butelki, można spojrzeć z niecodziennego punktu widzenia i nadać im nowe znaczenie.
Aby zachęcić internautów do zabawy, na tej samej idei oparto zasady konkursu na Facebooku.
Przy pomocy dostępnych narzędzi internauci muszą skonstruować własny „Otwieracz". Wyzwaniem zawsze jest otwarcie wirtualnej butelki Żywca, jednak każdego dnia uczestnicy będą mieli do dyspozycji nową planszę i zestaw poszczególnych elementów maszyny. Konkurs potrwa 20 dni
i zakończy się 2 czerwca. Na zwycięzców codziennie czeka iPad Mini oraz 10 wyjątkowych zestawów piwnych: nowa szklanka zaprojektowana przez Janusza Kaniewskiego i otwieracz. Konkurs wspiera kampania interaktywna także odwołująca się do mechanizmu „Otwieracza". Będzie można ją zobaczyć na głównych portalach internetowych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11109

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane