REKLAMA
REKLAMA

Żywiec rusza z nową kampanią telewizyjną

Autor: pr 26 kwietnia 2013 11:54

Żywiec rusza z nową kampanią telewizyjną

26 kwietnia br. Żywiec rozpoczyna kampanię telewizyjną, w której prezentuje swoje nowe opakowania oraz ich główną innowację - wskaźnik schłodzenia.

REKLAMA
Reklama jest kontynuacją platformy "polski apetyt na życie", która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów.
Podobnie jak w przypadku poprzedniej reklamy, w obecnym spocie przedstawiono młodych ludzi, pełnych energii i lubiących aktywnie spędzać czas. Akcja toczy się w urokliwym Gdańsku, a w centrum wydarzeń znalazła się nowa butelka Żywca. Momentem kulminacyjnym filmu jest pokazanie właściwości wskaźnika schłodzenia - głównej innowacji nowych opakowań. Sygnalizuje on, że piwo osiągnęło temperaturę idealną do spożycia (6 stopni Celsjusza). Spot stanowi uzupełnienie kampanii prowadzonej w prasie oraz w outdoorze i będzie emitowany w sezonie letnim w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA