Żywiec wprowadza do sprzedaży trzy nowe warianty piw

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2014 13:42

Żywiec wprowadza na rynek trzy piwa w limitowanej edycji: Białe, Marcowe oraz Bocka. Wprowadzeniu na rynek nowych wariantów towarzyszy akcja crowdsourcingowa pod nazwą Wybory Żywieckie - od połowy kwietnia,

Konsumenci będą mogli zadecydować, który z nowo uwarzonych gatunków zostanie w sprzedaży. Aktywacji towarzyszyć będzie zintegrowana kampania marketingowa. Głosować można będzie na stronie zywiec.com.pl.

Towarzysząca projektowi kampania otrzyma szerokie wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży - ATL, BTL, digital i PR. Dodatkowo, w miejscu styku z marką pojawią się dedykowane materiały POS, takie jak m.in. standy, naklejki, plakaty i wobblery. Białe, Marcowe i Bocka można zamawiać od 6 marca.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane