Żywiec z akcją dla miłośników kina

dlahandlu.pl 16 grudnia 2014 10:24

Żywiec przygotował sygnowaną marką kolekcję „101 filmów, które musisz zobaczyć". Wybraną produkcję filmową można obejrzeć wchodząc na stronę www.101filmow.pl po wpisaniu kodu spod kapsla lub zawleczki piwa Żywiec w promocyjnym opakowaniu. Akcja rozpoczęła się 1 grudnia br. i potrwa do 28 lutego 2015 r.

Wśród nich znajdują się nie tylko klasyki gatunku takie jak „Aż poleje się krew", „Obcy Początek", „Cztery pokoje", „Chłopaki nie płaczą" czy „Yuma", ale również ambitne europejskie kino - m.in. skandynawski hit „Polowanie" oraz „Jabłko Adama".

Aby obejrzeć jeden ze 101 tytułów specjalnie wyselekcjonowanych przez markę Żywiec, należy wejść na stronę www.101filmow.pl i wpisać kod znajdujący się pod kapslem lub zawleczką piwa Żywiec Jasne Pełne (butelki 500 ml oraz puszki 500 i 550 ml) w promocyjnym opakowaniu. Jeden kod umożliwia obejrzenie jednego filmu. Akcja rozpoczęła się 1 grudnia br. i potrwa do 28 lutego 2015 roku.


 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane