Żywiec z interaktywną kampanią

Autor: pr/dlahandlu.pl 29 października 2013 09:19

Żywiec z interaktywną kampanią

Rusza kampania internetowa umożliwiająca konsumentom zdobycie nowej szklanki marki Żywiec. Jej głównym elementem jest interaktywny film, podkreślający wyjątkowość szkła wynikającą z jego precyzyjnie zaprojektowanego kształtu. Film jest zintegrowany z aplikacją konkursową. Do wygrania w zabawie jest aż pięć tysięcy szklanek.

Żywiec, dbając o kulturę picia piwa, wprowadził szklankę, która dzięki swojej wysokiej funkcjonalności idealnie dopełnia smak lagera. Chcąc przybliżyć internautom kulisy prac nad projektem, marka przygotowała film, w którym w pomysłowy sposób nakreśla proces powstawania tak wyjątkowego kształtu szklanki.

Interaktywny film można zobaczyć na www.szklanka.zywiec.com.pl. Tam również odbywa się konkurs, którego zwycięzcy otrzymają nowe szklanki marki. Aby je zdobyć, uczestnicy zabawy będą musieli wykazać się kreatywnością, spostrzegawczością i sprawnością. Zadania polegają m.in. na rozwiązywaniu rebusów. Całość zamknięto w humorystycznej, charakterystycznej dla marki Żywiec formie. Wyzwania zmieniają się co godzinę. Nagradzanych jest sześć osób, które najszybciej prześlą rozwiązanie danej zagadki. Konkurs rozpoczyna się dzisiaj o godzinie 14. i potrwa do 2 grudnia do godziny 14. Łącznie do wygrania jest ponad pięć tysięcy szklanek.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane