Żywiec z lokalną kampanią w Małopolsce

Autor: pr 22 października 2015 15:00

Grupa Żywiec w październiku br. prowadzi kampanię reklamową "Krakowska Parafraza", która obejmuje digital i nośniki zewnętrzne w Krakowie oraz działania w punktach sprzedaży na terenie województwa małopolskiego.

Żywiec w swojej kampanii w humorystyczny sposób bawi się słowem i odwołuje się do lokalnych skojarzeń. Bohaterem komunikacji jest krakowska para, która na etykiecie piwa Żywiec pojawiła się jeszcze w połowie XX w. W akcji "Krakowska Parafraza" para prowadzi zabawne dialogi nawiązując do krakowskich symboli.

Dedykowane akcji materiały POS i opakowania Żywca dostępne są w sklepach na terenie Krakowa i Małopolski. Komunikacja obejmuje również działania digital oraz outdoor (billobardy, citilighty, frontlighty, siatki) i bankomaty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane