Żywiec Zdrój z nową odsłoną kampanii reklamowej

Autor: pr 14 sierpnia 2014 10:56

Wyniki badania realizowanego przez agencję badawczą Nielsen wskazują, że Żywiec Zdrój jest marką wody numer 1 w Polsce. Pozycję lidera potwierdzają również badania znajomości marek wód butelkowanych przeprowadzone przez Millward Brown. Żywiec Zdrój dziękuje konsumentom za zaufanie i startuje z nową odsłoną znanej już Polakom kampanii wizerunkowej „Najlepsze czerpiemy z natury".

Z badania firmy Millward Brown, przeprowadzonego wśród konsumentów wód butelkowanych wynika, że marka Żywiec Zdrój jest niekwestionowanym liderem tej kategorii w Polsce. Żywiec Zdrój to najbardziej znana marka wody - aż 80% badanych osób spontanicznie wymieniło ją wśród znanych im marek wód w Polsce, a przez ponad jedną trzecią z nich została ona wskazana jako pierwsza. Znajomość marki przekłada się bezpośrednio na decyzje zakupowe, dzięki czemu woda Żywiec Zdrój jest od lat numerem jeden pod względem wielkości sprzedaży wg danych agencji badawczej Nielsen.

Kampania reklamowa startuje 13 sierpnia br. i obejmie spoty telewizyjne wyświetlane na antenach stacji TVN i Polsat, które zostaną wzmocnione komunikacją w prasie ogólnopolskiej - Gazecie Wyborczej oraz Metrze.


 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane