Żywności zakupionej w internecie nie można zwrócić

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 10 sierpnia 2010 10:19

Z towarów kupionych w internecie nie zawsze można zrezygnować. Dziesięciodniowy termin na odstąpienie od umowy nie obowiązuje przy zakupie większości artykułów spożywczych - podaje Dziennik Gazeta Prawna.

Nie można zrezygnować ze świadczeń, które z uwagi na ich charkter nie mogą zostać zwrócone lub ulegają szybkiemu zepsuciu. Sprzedający moze jednak zagwarantować dodatkowe uprawnienia swoim klientom i przyznać im taką możliwość w zawieranej umowie.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane