Gastromall stawia na rozwój Deli Sandwich

www.portalspozywczy.pl 20 marca 2017 12:48

Na portfolio Grupy Gastromall składają się takie brandy, jak: Olimp, Cesare Ristorante, Point Frappe oraz Lovit i Deli Sandwich. - Naszą sztandarową marką jest Olimp, czyli sieć 61 placówek. A z kolei marką, którą chcemy najdynamiczniej rozwijać w tym roku to Deli Sandwich. To sieć lokali z kanapkami, kiszami i ciastami – powiedział podczas Food Show 2017, Piotr Niemiec, właściciel Grupy Gastromall.

Coraz więcej restauracji Grupy Gastromall ulokowanych jest w centrach biznesowych. – Obserwujemy znaczny wzrost powierzchni biurowych w naszym kraju i tym samym większe zapotrzebowanie na placówki gastronomiczne w tych miejscach. My jako grupa dywersyfikująca ofertę jesteśmy chętnie wybierani przez deweloperów. Mamy bardzo dużo ofert na otwieranie nowych lokali w tych miejscach – mówił Piotr Niemiec.

Olimp to obecnie głównie restauracje w galeriach handlowych. – Rynek centrów handlowych będzie się rozwijał, ale będzie ewoluował. W dobie e-commerce centra handlowe będą pełniły funkcje spotkań. Foodcourty już stanowią ponad 10 proc. powierzchni galerii – powiedział właściciel Grupy Gastromall.

Jego zdaniem, zagrożeniem dla ekspansji w galeriach handlowych może być jednak planowany zakaz handlu w niedziele, który może spowodować zamknięcie sklepów w ten dzień, przez co wiele klientów straci motywację do odwiedzenia galerii tylko w celach gastronomicznych czy rozrywkowych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane