Maxipizza: Świadomość konsumencka ewoluuje, a rynek jest coraz bardziej konkurencyjny

Autor: dlahandlu.pl 29 maja 2019 10:07

Przychody ze sprzedaży Maxipizza S.A. w roku 2018 osiągnęły wartość 10 872 271,78 zł w porównaniu z 10 616 175,30 zł wypracowanymi w roku 2017. Zysk z działalności operacyjnej wzrósł z 390 296,42 zł w roku 2017 do 713 059,91 zł w roku 2018, a zysk netto z 314 268,63 zł do 524 049,54 zł.

- Wskazane powyżej wyniki zostały osiągnięte na rynku, który z dnia na dzień robi się coraz bardziej konkurencyjny. Dynamicznie rośnie liczba nowych konceptów gastronomicznych i powstających nowych restauracji. Znacząco rośnie również aktywność portali internetowych i aplikacji oferujących usługę dostarczania posiłków bezpośrednio do klienta. Świadomość konsumencka również ewoluuje, większość odbiorców oczekuje świadczenia usług na najwyższym poziomie i tylko spełniając te oczekiwania można utrzymać istniejących klientów i pozyskać nowych - napisał w liście do akcjonariuszy Paweł Molenda, prezes zarządu Maxipizza.

Spółka dokłada starań, żeby sprostać oczekiwaniom i stara się zapewnić jak najlepszy serwis i jakość połączone z przystępną ofertą cenową, która ma istotne znaczenie dla większości osób zamawiających posiłki za pośrednictwem portali internetowych. Firma stara się zwiększyć terytorialny zasięg prowadzonej działalności, w ramach rozwoju sprzedaży w nowych lokalizacjach, w roku 2018 zostały uruchomione franczyzowe restauracje Maxi Pizza w Gliwicach oraz Lublinie.

Spółka prowadzi działania mające na celu pozyskanie kolejnych partnerów franczyzowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,99

  • Śr

    16,43

  • Min

    11,89

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8269
Ilość aktualnych ofert: 479771

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.