Grupa Chorten rozwija ofertę produktów naturalnych

Autor: dlahandlu.pl 6 kwietnia 2018 14:45

Grupa Chorten rozwija ofertę produktów naturalnych Fot. Grupa Chorten

Grupa Chorten rozwija swoja markę własną Z Podlaskiej Spiżarni. Do sklepów wkrótce trafią nowe produkty z serii dań gotowych. Dania przygotowane są z naturalnych składników i bez konserwantów.

Wśród nowości Z Podlaskiej Spiżarni są cztery rodzaje zup w słoikach, a także farsz z kapusty i pieczarek oraz pieczarki smażone. Premierowe propozycje marki Z Podlaskiej Spiżarni są już w dystrybucji i pojawią się na półkach sklepów Chorten w połowie kwietnia.

- Tworząc kolejne kategorie produktowe naszej marki zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę dań gotowych. Na początek wprowadzamy cztery smaki zup oraz przetwory i farsz. To dania przygotowane z naturalnych składników najwyższej jakości i bez konserwantów. Jest to nasza odpowiedź na trendy konsumenckie, bo klienci z jednej strony poszukują dziś wyśmienitej jakości i domowych smaków, z drugiej zaś żyją w pędzie i często decydują się na coś gotowego. Nasze nowości w słoikach będą dobrą propozycją zarówno dla całej rodziny, jak i singli, emerytów czy studentów – mówi Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.

Nowe produkty charakteryzuje „krótka etykieta”.

Zupa ogórkowa, jarzynowa, pomidorowa i barszcz ukraiński dostępne będą w słoikach o pojemności 720 ml (680 g produktu). Wszystkie zupy przygotowane są na bazie wody źródlanej i z polskich warzyw. Nie zawierają konserwantów i GMO. Po dodaniu 250 ml wody jeden słoik zupy wystarczy na kilka porcji.

Ciekawą propozycją jako dodatek do naleśników, zapiekanek, pizzy, pierogów czy krokietów są pieczarki smażone. Jeden słoik zawiera 270 g produktu. Pieczarki smażone są z cebulą, na maśle klarownym, doprawione suszonymi warzywami i solą. Produkt nie zawiera konserwantów, jest sterylizowany.

Z kolei farsz z kapusty i pieczarek Z Podlaskiej Spiżarni proponowany jest w litrowym słoiku zawierającym 850 g produktu. Farsz przygotowany został z kapusty kwaszonej i świeżej, pieczarek oraz cebuli. Można go również wykorzystać do naleśników, pierogów, krokietów lub pierogów.

Sugerowane cena dla klientów wszystkich nowych produktów to około 6 zł.

Marka premium Grupy Chorten to obecnie kilkadziesiąt pozycji asortymentowych takich jak: wędliny, pieczywo, miody, jaja chowu ściółkowego, słodkie wypieki, mąki,  produkty ekologiczne, przyprawy oraz dania gotowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane