PGS z bardziej restrykcyjną polityką wobec partnerów handlowych

Autor: pr, dlahandlu.pl 11 sierpnia 2017 11:29

Rok 2017 planujemy zakończyć rozszerzając sieć punktów o około 10% w odniesieniu do roku poprzedniego - mówi Rafał Rogowiecki, dyrektor finansowy PGS.

Jesteśmy trzecią najdynamiczniej rozwijającą się siecią handlową w Polsce. Dzięki korzystnej koniunkturze oraz kontynuowaniu wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju sieci, Polska Grupa Supermarketów uzyskała świetne wyniki finansowe w pierwszym półroczu – w tym zdecydowany wzrost przychodów netto ze sprzedaży, zauważalna poprawa wskaźników finansowych w tym aprecjacja wskaźnika ROS przekraczająca 11% - przekonuje dyrektor finansowy PGS.

Nasza Grupa wciąż skutecznie rozwija sieć partnerów biznesowych. Mam tu na myśli zarówno dostawców - których wciąż przybywa w każdym miesiącu, przez co oferujemy coraz więcej produktów naszym klientom; jak i przedsiębiorców, którzy decydują się na dołączenie do Grupy. Mamy ambitne plany rozwojowe również jeśli chodzi o zasięg sklepów skupionych w ramach PGS. Rok 2016 zakończyliśmy z 600 placówkami, a liczba ta wciąż będzie rosła. Ważna jest jednak dla nas również jakość i spójny wizerunek. W tym roku zdecydowaliśmy się na bardziej restrykcyjną weryfikację wewnętrzną, przez co placówki muszą spełniać wyższe normy - zarówno te nowe jak i będące już w pod egidą PGS. Rok planujemy zakończyć rozszerzając sieć punktów o około 10% w odniesieniu do roku poprzedniego - podsumowuje Rafał Rogowiecki.

Więcej o planach Grupy PGS

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane