2,6 mln zł zysku Hygieniki za 2013 rok

Autor: www.dlahandlu.pl 26 marca 2014 10:58

Hygienika opublikowała wyniki finansowe za 2013 r. W tym czasie spółka wypracowała 2 615 tys. zł zysku, co oznacza ponad 8-krotny wzrost w porównaniu do 2012 roku. Przychody netto ze sprzedaży wyniosły 66 391 tys. zł (48 790 tys. zł w 2012 r.). Zysk z działalności operacyjnej to 4 489 tys. zł w porównaniu do 1 606 tys. zł w porównaniu do roku 2012.

- W 2013 roku wygenerowano dodatni wynik finansowy, który w porównaniu do ubiegłego roku wzrósł o 2.310 tys. zł, czego potwierdzeniem jest wzrost EBITDA o kwotę 2.723, tj. o 95 proc. Istotnym elementem strategii spółki na rok 2013 była całkowita zmiana portfolio produktowego, wdrożenie nowych asortymentów w poszczególnych kategoriach produktowych takich jak: higiena dziecięca, higiena kobieca oraz produktach chemii gospodarstwa domowego. Odmieniliśmy wizerunek trzech wiodących marek: Bambino, Hygienic Baby oraz Linell. Dzięki nowym jakościowo produktom udało nam się poszerzyć dystrybucję w kanale rynku nowoczesnego, jak i tradycyjnego w Polsce. (..).  W 2013 roku Hygienika S.A. podpisała wiele znaczących umów, w tym w spółce Dayli Polska. Liczba tych sklepów wynosi 164, a ich ekspansja w kolejnych latach zakłada 20 proc.wzrost rok do roku (...). W kolejnym 2014 roku spółka: skupi się na promowaniu marek z własnego portfolio produktowego, tj. marki Bambino i
Linell, dalszym rozwoju ich sprzedaży oraz zdobywaniu udziałów rynkowych w kraju i zagranicą; będzie kontynuować ekspansję na rynki Europy Wschodniej i Zachodniej; zamierza dalej rozwijać sieć sklepów Drogerii Dayli w Polsce - komentuje zarząd firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.