26. sklep w sieci Centrum Wina rusza w Krakowie

Sieć Centrum Wina otwiera swój 26. sklep w Polsce i trzeci w Krakowie. - Jesteśmy tam, gdzie domagają się tego klienci. Podążamy za rozwojem rynku wina - mówi prezes Ambra S.A. Robert Ogór.
Polacy piją coraz więcej wina: w 2017 r. kategoria win stołowych wzrosła o ponad 6%*. Zmienia się nasz styl życia i kultura picia alkoholu w Polsce. Szukamy smaku, wybieramy alkohole lepszej jakości, na które więcej wydajemy.
- Wino popularyzuje się, a jednocześnie konsumenci coraz chętniej sięgają po wina droższe. Potencjał sieci Centrum Wina rozszerza się więc społecznie i geograficznie. Dwa nasze sklepy w Krakowie to już dzisiaj za mało - mówi prezes Robert Ogór.
Małopolska to coraz popularniejszy region winiarski, którego tradycje sięgają nawet IX wieku. Działa tu już około 100 winnic. Powstał też Małopolski Szlak Winny, który zachęca do poznawania winiarskiej Małopolski. Nowy sklep Centrum Wina otwiera się 23 lutego o godz. 10 w krakowskim Centrum Handlowym Serenada. Na 28 mkw. znajdzie się 500 win i 100 whisky z całego świata.
Jeszcze w tym roku Ambra planuje otworzyć kolejne sklepy Centrum Wina m.in. w Forum Gdańsk i we Wrocławiu. Myśli też o mniejszych miejscowościach.
- Przyspieszenie otwarć jest zgodne z koniunkturą, awansem społecznym i rosnącym znaczeniem wina w naszym życiu. Duże aglomeracje takie jak Kraków czy Gdańsk zwiększają swój potencjał zakupowy, a nowe mniejsze miasta, gdzie również rosną dochody, właśnie wchodzą w strefę rynku wina, dość szybko nadrabiając dystans do Warszawy - podkreśla Robert Ogór. - Takimi dobrymi wzorcami są dla nas sklepy Centrum Wina w Bydgoszczy i Lublinie. Chcemy szerzej docierać do konsumentów w średnich miastach. Naszą ambicją jest zaproponowanie im pełnego wyboru dobrych win. Tak postrzegamy swoją misję rozwoju kultury wina w Polsce.
Przeczytaj także:


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 12:57 Raport Mintel i BZ WBK: W Polsce i Europie trwa boom na produkty i dania wege
- 12:49 Biedronka podwaja powierzchnię w Mińska 58
- 12:39 OBI powiększy się o trzy sklepy w jeden dzień
- 12:38 Żabka poszukuje pracowników do centrum logistycznego w Nadarzynie
- 12:11 BIG: Niski poziom czytelnictwa odbija się na kondycji wydawców i księgarzy
- 12:10 Al.Capone liczy 28 placówek. 2 kolejne w planach
- 11:41 Deli Catering partnerem Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach
- 11:38 Sudzucker sprzedaje cukier przez internet
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Biedronka w Świeciu była otwarta nielegalnie w niehandlową niedzielę
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł