Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

40-proc. spadek zysku spółki Słoneczko

Autor: www.dlahandlu.pl 18 maja 2017 11:36

Zarząd spółki Słoneczko planuje w tym roku istotne inwestycje w zakresie budowy nowego rynku detalicznego. Sieć planuje rozwój na terenach silnej dystrybucji własnej grupy kapitałowej. Na terenie wschodniej Polski planowane jest otwarcie 60 placówek franczyzowych, natomiast na zachodzie Polski 20 sklepów głównie na terenie Wielkopolski.

Na koniec 2016 r. sieć posiadała 434 sklepy (26 własnych i 408 franczyzowych). 

W 2016 r. spółka otworzyła 55 sklepów franczyzowych na wschodzie i 11 na zachodzie Polski. Zamknięto łącznie 74 sklepy franczyzowe głównie z powodu osłabienia rynku detalicznego, niektóre sklepy były gotowe przejść na twardą franczyzę i przystąpiły do sieci Spar.

W 2016 r. przychody spółki z działalności podstawowej wyniosły 68 737 020 zł, co stanowi ok. 5 proc. wzrostu rdr. Zysk spółki to 570 939 zł brutto (zysk niższy o 384 071 zł rdr, czyli o 40 proc.)

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.