Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

87 mln zł straty Żabki Polska za 10 m-cy 2014 r.

Autor: www.dlahandlu.pl 19 stycznia 2015 12:44

87 mln zł straty Żabki Polska za 10 m-cy 2014 r.

Przychody ze sprzedaży spółki Żabka Polska w okresie 1 stycznia - 31 października 2014 r. wyniosły 4 350 038 000 zł w porównaniu do 4 113 808 000 zł w okresie 1 stycznia - 31 grudnia 2013 r. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 77 114 000 zł (101 868 000 zł w całym 2013 r.). Starta netto z działalności kontynuowanej za 10 miesięcy 2014 roku to 87 172 000 zł (59 233 000 zł w całym 2013 r.). Oznacza to, że po 10 miesiącach 2014 roku strata netto była większa o prawie 28 mln zł niż w całym 2013 roku.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. Ubiegły rok Żabka zamknęła z liczbą 4 tys. sklepów.

Jak informuje Poradnik Handlowca, sieć uruchomiła w zeszłym roku 800 nowych placówek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kisial 2015-09-23 21:45:52

    Widocznie straty nie są aż tak wysokie, bo na forum gowork pojawiają się cały czas nowe oferty pracy w Żabce.

  • Frog 2015-01-20 15:12:33

    kase na inwestycje wyklada fundusz który na to stac. Z finansowegopunktu widzenia sytuacja optymalna. Z jednej strony setki milionów na inwestycje a z drugiej w ksiegach strata. Operacynie pokazuja zyski i to nie male

  • Zabcia 2015-01-20 14:45:43

    Do Bocian : Tak jesli w ciągu roku powstało 800 sklepów ( z czego niektóre po kilka razy otwierane ze względu na ciągłe rotacje ajentów ), do tego wiele przejęć okazało się nietrafionych bo część punktów po przejęciu jest po prostu zamknięta , albowiem już wcześniej byłą nierentowna , albo jako sklepy pracownicze ( taki zeszłoroczny twór markeingowców żabki ) przynosiłą bardzo duże straty .Tak naprawdę podniesienie marży o 2% nic nie daje bo ajenci dalej zostają na swojej głodowej marży , a ta powoduje , że ludzie zdolni nie przychodzą do sieci już od dawna , proszę spojrzeć jak wymagania co ajentów zostały obniżone .A zysk potrzebny jest inwestorowi , który zabierając pieniądze zabierze je tak naprawdę ajentom i ich pracownikowm ( wszelkiego rodzaju dodatowymi obciążeniami wprowadzonymi aneksami do umów )

    Chodzi tak naprawdę o to , że jeden sklep nie utrzyma ajenta , pracowników , partner,managera,kier regionu , dyrektora , całej rzeszy kontrolujących oraz na koniec inwestora giełdowego , jego maklera i całej rzeszy innych darmozjadów .Nie ta branża , to nie handel diamentami. A ceny i tak już są wysokie , każde w górę spowoduje odpływ klienta stałego na rzecz impulsowego , czyli wrócimy do punktu wyjścia

ZOBACZ WSZYSTKIE (7)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,59

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.