9,2 mln zł przychodów Bio Planet w sierpniu

Autor: dlahandlu.pl 14 września 2017 11:48

Sprzedaż Bio Planet S.A. za sierpień 2017 r. osiągnęła 9,2 mln zł, co stanowi wzrost o 7%
względem sprzedaży w sierpniu 2016 r., która wynosiła 8,6 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie.

W sierpniu spółka uruchomiła dodatkowy zakład konfekcjonowania, w którym paczkowane są wszystkie surowce zawierające alergeny, takie jak gluten, orzechy, soja czy sezam. Dzięki
temu główny zakład konfekcjonowania Bio Planet stał się wolny od alergenów.

W celu podniesienia standardu obsługi klientów, spółka zrealizowała inwestycję w postaci zakupu i uruchomienia nowoczesnej linii do mycia skrzynek do transportu towarów do klientów. Wartość inwestycji wyniosła 73,5 tys. zł.

Ponadto w sierpniu spółka wprowadziła około 50 nowych produktów do oferty, między innymi ekologiczne jaglanki Bio Planet oraz polskie pieczywo ekologiczne firmy Piasecki.

Przypomnijmy: Sprzedaż Bio Planet w drugim kwartale 2017 r. wyniosła 29 407 tys. zł co stanowi wzrost o 7% w stosunku do sprzedaży za drugi kwartał 2016 r., która wynosiła 27 497 tys. zł. Sprzedaż w całym pierwszym półroczu 2017 r. 63 471 tys. zł, co stanowi wzrost o 12% w stosunku do sprzedaży za pierwsze półrocze 2016 r., która wynosiła 56 425 tys. mln zł. Spółka uzyskała kwartalny zysk netto w wysokości 254 tys. zł (wzrost o 19% w stosunku do wyniku drugiego kwartału 2016 r.). Firma uzyskała w pierwszym półroczu 2017 r. zysk netto w wysokości 1.510 tys. zł (wzrost o 251% w stosunku do wyniku zysk za pierwsze półrocze 2016 r.).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,31

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.