A.Blikle myśli o sprzedaży w szerszej dystrybucji

www.portalspozywczy.pl 5 listopada 2013 17:10

A.Blikle myśli o sprzedaży w szerszej dystrybucji

- Naszą strategią jest pozostanie na rynku premium, gdzie dobrze się czujemy. Jesteśmy za małą grupą aby sprzedawać masowo i tanio, a poza tym, nie chcemy tego robić. Co nie oznacza, że nie myślimy o jakiejś grupie produktów, które mogłyby być sprzedawane w szerszej dystrybucji, bo w tej chwili sprzedajemy niemal wyłącznie w naszych własnych cukierniach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl podczas VI edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu Andrzej Blikle, wiceprzewodniczący rady nadzorczej A.Blikle.

Jak tłumaczy, szersza dystrybucja oznaczałaby sieci handlowe, jednak tu także firma A.Blikle chciałaby być w sieciach premium, czyli w sieciach delikatesów.
- Do tego trzeba mieć produkt, która ma odpowiednia trwałość, co najmniej trzymiesięczną, a najlepiej, kiedy jest to trwałość roczna. Mamy taki produkt, z którym od lat jesteśmy na rynku, jest to głęboko mrożone ciasto francuskie, ale ten rynek - mrożonej żywności w Polsce jest dość ograniczony - tłumaczy Andrzej Blikle.
- Natomiast rynek żywności trwałej, suchej jest szerszy, prawdopodobnie będziemy myśleć powoli także o tym rynku - dodaje.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,28

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8477

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.