A.Blikle stawia na rozwój tradycyjnej sieci sprzedaży

Autor: Puls Biznesu 11 czerwca 2012 10:29

Zmiany w menu, nowe placówki i pieniądze na rozwój - to tegoroczne plany słynnej warszawskiej firmy cukierniczej - pisze "Puls Biznesu".

Firma A.Blikle porzuciła pomysł wchodzenia ze swoimi produktami premium do sieci handlowych. Teraz stawia na rozwój tradycyjnej sieci sprzedaży - własnych i franczyzowych cukierni oraz kawiarni. Jeszcze latem przedstawi nowy koncept cukierniczy - z menu poszerzonymi o kanapki i croissanty, kawami z najwyższej półki i tradycyjnymi wypiekami. Cenamy mają być trochę wyższe niż w "sieciówkach".

Równocześnie we wszystkich placówkach i wyspach w galeriach handlowych sprzedawana będzie kawa na wynos - czytamy w "PB".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane