Abpol Company pozostaje na stacjach PKN Orlen

Autor: www.dlahandlu.pl 25 lutego 2014 14:57

Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, przedłużyła umowę współpracy z siecią PKN Orlen na okres kolejnych dwóch lat.

W sprzedaży w punktach handlowych mieszczących się na stacjach paliw PKN Orlen będą znajdowały się plastry QuickplastR oraz suplementy diety Speed8. Planowane jest jednak rozszerzenie w najbliższym czasie tego asortymentu o kolejne produkty marek należących do Abpolu, m.in. o prezerwatywy You&Me.

Sieć PKN Orlen liczy ponad 1500 stacji paliwowych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Jest to więc dla spółki bardzo ważny partnerem handlowym, gdyż obecność produktów w tej sieci pozwala na generowanie nie tylko wysokich przychodów oraz zysków, ale również na budowanie marki produktów i wizerunku Abpolu.

Nadchodzący rok powinien być bardzo udany dla spółki, bowiem udało jej się wprowadzić w ostatnich miesiącach produkty własnych marek do sprzedaży w ogólnopolskich sieciach stacji paliw BP Polska oraz Statoil. W najbliższym czasie Abpol planuje także wejścia do kolejnych sieci sprzedażowych.

W 2013 r. Spółka wypracowała zysk netto na poziomie 168 tys. zł, co oznacza ponad 74 proc. wzrost w odniesieniu do 2012 r., kiedy to zysk netto wyniósł niecałe 97 tys. zł. Przychody Abpolu w minionym roku ukształtowały się na poziomie blisko 7.780 tys. zł i był to wynik lepszy o 15 proc, od roku poprzedniego, w którym to ich wartość sięgnęła 6.744 tys. zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane