Abpol rozpoczyna sprzedaż produktów marki własnej w sieci Tobacco Press

Autor: dlahandlu.pl 18 marca 2015 14:35

Abpol Company Polska S.A., dystrybutor produktów FMCG, podpisała umowę na sprzedaż produktów marek własnych w sieci salonów prasowych Tobacco Press.

 

Abpol zakończył IV. kw. 2014 r. zyskiem netto wynoszącym 42 tys. zł przy przychodach na poziomie 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Spółki przekroczyła 201 tys. zł. W całym 2014 r. Emitent wypracował 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,04

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane