Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Abpol rozszerza portfolio produktów

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2015 11:35

Abpol Company Polska S.A., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła swoją ofertę produktów o nową linię suplementów diety - dropsy witaminowe Multifan. Społka prognozuje, że nowy asortyment pozwoli docelowo zwiększyć jego łączne przychody o ok. 10 proc.

Spółka podpisała już z importerem tych towarów ramową umowę na ich dostawę do niej. Produkty marki Multifan są dedykowane głównie dla dzieci oraz osób dorosłych i stanowią uzupełnienie diety w witaminy. Wpisują się one także w ofertę Abpolu, która jest przeznaczona dla punktów convenience, m.in. stacji paliwowych, saloników prasowych oraz sklepów oferujących produkty impulsowe. Spółka zamierza wprowadzić produkty linii Multifan do sprzedaży w sieciach handlowych, z którymi obecnie współpracuje. Będzie to stanowiło tym samym uzupełnienie ich dotychczasowej oferty.

 - Mamy już doświadczenie w sprzedaży tego typu produktów i liczymy, że po  wprowadzeniu ich do oferty, uzyskamy dzięki nim dodatkowe 5-10 proc. obrotu. Pierwsza sieć będzie zatowarowana już w kwietniu - stwierdza Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska S.A.

 Strategia zakłada stałe rozszerzanie oferty o nowe produkty, głównie impulsowe. Abpol cały czas analizuje możliwości wprowadzania do sprzedaży nowych linii artykułów, które będą pasowały do jej portfolia.

Abpol wypracował w IV kw. 2014 r. zysk netto na poziomie 42 tys. zł przy przychodach sięgających 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Emitenta przekroczyła 201 tys. zł. Cały 2014 r. Spółka zakończyła osiągnięciem 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    7,32

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.