Akademia Umiejętności Eurocash: Ponad 4 000 przeszkolonych właścicieli i pracowników sklepów

Autor: dlahandlu.pl 14 lutego 2017 09:57

Akademia Umiejętności Eurocash: Ponad 4 000 przeszkolonych właścicieli i pracowników sklepów Fot. Delikatesy Centrum

Przez cztery miesiące w warsztatach w ramach Akademii Umiejętności Eurocash, programu edukacyjnego dla sklepów detalicznych, wzięło udział ponad 4 000 osób. – Warsztaty pokazały nam, że właściciele i pracownicy sklepów detalicznych w Polsce stawiają na rozwój swoich kompetencji w obszarze obsługi klienta oraz zarządzania stoiskami świeżymi – mówi Agata Wrzecionowska-Dzierba, menadżer Akademii Umiejętności Eurocash.

W spotkaniach poświęconych właśnie tym zagadnieniom wzięło udział niemal 50% wszystkich uczestników.
Partnerami Akademii Umiejętności Eurocash są firmy takie jak: CEDC, Coca-Cola HBC, Colian,
E. Wedel, Kamis, RYBHAND, MCCormick, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek.
We wrześniu 2016 r. ruszyła nowa odsłona Akademii Umiejętności Eurocash. Wcześniej w inicjatywie mogli brać udział tylko właściciele i pracownicy Delikatesów Centrum. Od września Akademia otwarta jest dla wszystkich sklepów zrzeszonych w ramach sieci franczyzowych i partnerskich organizowanych przez Grupę Eurocash.

W ramach Akademii działa platforma e-learningowa, organizowane są warsztaty i konferencje, dzięki którym mogą poszerzać swoją wiedzę z zakresu pracy i zarządzania sklepem spożywczym w oparciu o zmieniające się trendy konsumenckie.

W 16 województwach w Polsce prowadzone są warsztaty w ramach 8 sekcji tematycznych: zarządzanie działami świeżymi, pracownik sklepu spożywczego, zarządzanie sklepem, zarządzanie personelem, stoisko mięso-wędliny, stoisko warzywa/owoce, straty w sklepie, obsługa klienta.
- Poza ugruntowaniem podstawowej wiedzy dotyczącej obsługi klientów uczymy również m.in. jak obsłużyć klienta z wadą słuchu czy osobę niewidomą – mówi Jacek Maliński, trener wewnętrzny w województwie warmińsko-mazurskim i kujawsko-pomorskim. Przekazujemy również wiedzę dotyczącą zachowań w różnego rodzaju trudnych sytuacjach, np. co zrobić kiedy nie działa nam terminal lub w przypadku reklamacji. W trakcie warsztatów uczestnicy, poza teorią, przygotowują i odgrywają również scenki na wybrane tematy. Uświadamiamy uczestników, że klienci nie przychodzą do naszych sklepów tylko po to, żeby kupować produkty, ale również – żeby uzyskać poradę sprzedawcy, porozmawiać, i finalnie, czuć zadowolenie z podjętych decyzji zakupowych – tłumaczy Jacek Maliński.
Najliczniej póki co zaangażowali się właściciele i pracownicy z województwa śląskiego (888 uczestników), podkarpackiego (359), małopolskiego (321), warmińsko-mazurskiego (319) oraz podlaskiego (252).

- W ramach Akademii przygotowujemy materiały merytoryczne, które pokazują jak budować wartość kategorii napoje w oparciu o czynniki inne niż cena. Np. że ważny jest właściwy dobór asortymentu, ekspozycja, sezonowość, ale i co ostatnio szczególnie ważne, odpowiednie łączenie z innymi produktami – mówi Zuzanna Ciurzyńska z Coca Cola HBC.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • tratatata 2017-02-16 08:14:17

    Akademia przejęcia Polskiego kapitału hehehehe

  • julek 2017-02-14 15:38:30

    Poprzednio po ukończeniu Akademii Eurocash co trzeci sklep Deliaktesów Centrum miał problemy z przetrwaniem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane